Kako bismo našim korisnicima olakšali primanje računa za odvoz otpada od mjeseca srpnja krećemo s implementacijom usluge e-Račun. Uvođenjem ove usluge našim korisnicima omogućiti ćemo primanje računa u digitalnom obliku na adresu elektroničke pošte. Na ovaj način želimo smanjiti troškove tiskanja i distribucije računa, povećati sigurnost naših korisnika te pozitivno utjecati na okoliš. E-Račun istovjetan je papirnatom računu i sadrži sve potrebne elemente koje račun mora sadržavati sukladno svim relevantnim zakonskim propisima Republike Hrvatske. Prednost je i što im je teže neovlašteno pristupiti.

Uslugu e-Račun možete aktivirati popunjavanjem obrasca na internet stranicama tvrtke nakon čega će Vam na e-mail adresu stići poveznica na koju će te morati kliknuti kako bi usluga postala aktivna.

Ovim sustavom nastavljamo razvoj poslovanja temeljen na eletroničkoj dokumentaciji. Cilj takvog sustava je provoditi sve procese u elektroničkom obliku kako bi se modernizirali i ubrzali poslovni procesi te aktivno sudjelovalo u očuvanju šuma i okoliša.